Esilam 30+3 üm ama kendimi doğuracak gibi hissediyorum karnım şiş yürüdükçe karnımda bebeğim toplanıyor sırtım ağrıyor yatamıyorum ilerleyen haftalarda nasıl olurum hiç bir fikrim Yok sizde de var mı böyle sorunlar
Rabiaphlvn Esilam her zaman bu sekilde hissetmezsin canim, bende o zamanlsrda oyle hissediyordum ama simdi 36 oldum o gunlerin aksine kendimi hamile gibi bile hissetmiyorum 😊
Sema99 Esilam ben 36 haftalığım ben suan öleyim Canım düzensiz sancılarım başladı gelip gidiyor biraz karnım indi asagıya ağrılı geçiyor yattığım yer batıyor resmen
NaimeYilmaz Esilam 30ların basında öle oluyor bırazcık.. Az kaldı öle dusun kaç haftan gerıde kalmıs koskoca 30 hafta 8-10 hafta neki 💁🏼♀️
Esilam Rabiaphlvn Sema99 Bitanesi İnan’ın bir mutfağı toplamak bile eziyet gibi geliyor bana yatmakta öyle geçer mi böyle 2 ay
Bitanesi O haftalardabenimde sırtım agrıyodu şimdi sırt agrım geçti belim agrıyo yarın 37 hafta oluyorum bu arada.
Esilam Bende öyle düşünüyorum ama bundan önceki zamanlarımız sanki daha hafifti önümüzdeki 8 hafta daha ağır olacak 🤦♀️