Dytanne Nurglnsal zaten bebeği emzirirken krem kullanmak da ne kadar doğru olur 😪 inşallah sende de işe yarar 🙏🏻
pamuksekerinannesi 1PrensAnnesi Aaa çok ilginç 😳 Ama riskli ben kına kokusundan nefret ederim çocuğumda bana çekmişse emmez filan hiç riske atamam çatlamaya razıyım ki kremler var onlardan süreriz yavrum
Nurglnsal pamuksekerinannesi bende aynı tereddütü yasadım ama doğumdan bi hafta sürünce kokusu kalmıyor ben kınamda bile yaktırmayacaktım hemen yıktmadılar ona ragmen ıkı gunde geçti kokusu yarası cok zormuş ve oluşan yaradan bebeğin mikrop kapma ihtimali var kremli göğüsü emmesindense bence bu fikri göz ardı etmeyin
1PrensAnnesi pamuksekerinannesi ben kınalı elden yemek dahi yemem kokusunu geçtim 😞 ama çok cazip bi teklif olunca aklım karıştı düşünsene çatlamadan acımadan emzir😳
pamuksekerinannesi Nurglnsal Aynen bi hafta önceden yapılabilir.. Aslında yapan var mı acaba benim tek korkum bebek emmezse diye.. Ama dediğiniz gibi 1 hafta önceden yapmak bana da mantıklı geldi.. Teşekkürler🤗
pamuksekerinannesi 1PrensAnnesi Aynen cnm yukarda bi arkadaşta bi hafta önceden sürünce kokuda kalmıyor dedi.. Bana da cazip geldi öyle deyince denemekten zarar gelmez bacım sen bi dene bana söylersin 😂😂😂😂
pamuksekerinannesi 1PrensAnnesi Hahahaha böyle diyince de üzüldüm kız😂 Herşeyi ilk sen deniyosun olmuyor araştıralım deneyenlerden yorum alalım
1PrensAnnesi pamuksekerinannesi ☺☺☺ Ah ah sorma herşeye atın tuğçeyi🤣 hani şaban diyo ya salın küçük enişteyi aynen öyle salın ergüşle tuğçeyi🤣 napalım işte önden doğurmanın azıcıkta zararı oluversin😍
pamuksekerinannesi 1PrensAnnesi hahahhahahahahaha ay sesli güldüm Vallahi😂 Salın küçük ergüşümü😍😂 Sana da birini bulmak lazım önceden doğuracak deneyimlerinden faydalanabileceğimiz biri🤔😂
1PrensAnnesi pamuksekerinannesi benmkiler artık karnı burnunda seviye oldukları için deneyimleri ağır oluyor accık🤣 bırak korkmayayım durduk yere biz küçük ergüşle takılırız dener sana deriz teyzesi😍
pamuksekerinannesi 1PrensAnnesi Aynen direkt Doğum hikayelerine girilir ki bende olsam şöyle doğurdum böyle doğurdum derim 😂 O yüzden zararı olmayacak şeyleri deneriz artık napalım yavrularımız için 😂
Ummu_gul Dytanne Ay gerçekten catlamazsa inşallah yakayim kinayi sevdiğim için tiksinmem de azcik yakayim bari ama daha dogumuma var erken olabilir mi 3 haftam var daha tabi erkende olabilir bilmiyorum 😊 ne kadar durması lazim yaktıktan sonra yani gececek mi iyice elimize geçtiği gibi 😊
Dytanne Ummu_gul arkadaşa bir hafta kalasıya yakmıştı annesi, emzirirkende gördüm göğsünde hiçbir farklılık yoktu 😂
Ummu_gul Bende ayva jeli yapıyorum kizlar onu sürüyorum onunda faydasi var diyorlar kina yapamayanlar için söylüyorum ayvanin çekirdeklerini kucuk bi kaseye koyun birazda su koyun zaten o koyulasiyo bir gün bekledikten sonra sürün her gün 🤗🤗
Dytanne Ummu_gul ayvayı ilk defa duydum bende, ama yüze falan da sürülüyor ayva çekirdeği. Nemlendiriyor yumuşatıyor olabilir
ikizannesiFilizkaradogan ilginç bir yöntem bebim babaannemde doguma giderken kuru sogan koy deyip duruyor dogurmazdan hemen önce onu sür ılık suyla sil emzir allahın izniyle bişey olmaz diyo kafam cok kariştı 😕😕😯
Ummu_gul ikizannesiFilizkaradogan Evet bende duydum soğanı 😁 bi cok sey duydum ama tek ayvayi uyguluyorum kinayida deniycem inşallah 🤗
TubaKorkmaz Valla ben herşeyi denedim saf zeytin yağı kremler gögüs kalkanı vs ağlaarak topuğumu yere vurarak emziriyorum başıma ağrı giriyor her emzirdiğimde 🙁
SevilBulemAkta Kızlar ilk emzirmeye başladığınız andan itibaren hiç bir zaman göğsünüzü silmeyin cocuk emecek deyipte her defasında silmeyin yani doktorum öyle demişti hiçde yara olmadı bende sildikçe yara olurmuş çünkü