halitefe benim durumum biraz karışık canım ya ben şimdi raporlu olarak iğne kullanıyorum ve özel hastaneye gidiyorum ama doğumu devlette yapıcam devletteki doktor bana iğne vermedi tek kaybım olduğu için mecburen özele gittim ama doğuma verecek o kadar param yok anlayacağın karışık işler 😂 devlette doğumum olacak ve ordaki doktorların insafına kaldım artık sezaryen yaparlar mı bilmiyorum..