[silindi] bir akrabam o bahsettiğiniz dönemlerde çatısı dar olduğu için 2 ölü doğum yapmış, şuan 3 evladı var üçü de sezaryen ile doğmuş, eski ölü doğumlarını üzülerek anlatır.
Yine çatısı dar olduğu için saatlerce sancı çekip vakumla zor doğuran bir yakınım var.
Eskileri herkes güzelleyip duruyor da ölü doğumlardan, anne bebek ölüm oranından bahseden hiç yok.