Seda744 Kızlar birşey sorucam ilk gebeliğini bebek ters diye sezeryan yapmak zorunda kalip ikincisinde normal doğum yapan anneler varmi
Burcinisp88 Seda744 ben yapmadım ama adayım. Her şey düzgün ilerler ise normal doğum yapacağım. Ama bunun için bu doğum türünü destekleyen bir doktor bulmanız lazım. Yoksa çok zor
neslikay Seda744 yapan anneler var ssvd olarak geçiyor bu işlem bende adayım. Kaç aylıksınız bilmiyorum inşallah iyi bir hoca bulursunuz
huzur- Seda744 Ssvd hakkında merak ettiklerinizi facebook daki gruptan sorarsanız orada detayli bilgiler tecrübeli insanlar çok onlar yardımcı olurlar bölgenizde doktor var mı onu da sorabilirsiniz doktor listeleri de var
Burcinisp88 Seda744 o zaman yapamazsınız. Daha doğrusu diğer doktorlar buna sıcak bakmıyor. Deneyimli bi hekim bulmanız gerekiyor.
Seda744 Burcinisp88 evet malesef ya çok merak ediyordum ama tehlikkesidevarmis ve hastanenin kapsamlı olması gerekiyormuş
Burcinisp88 Seda744 çok tehlikeli denemez. 300 doğumda 1 açılma riski var sadece. O yüzden ameliyathane hazır bekletiliyor o esnada. Ne olur ne olmaz diye