Eda115354 [silindi] alttan muayenede bi hafta geriden görüş oluyor bazı doktorlar etmiyo nedense anlamıyorum da bi dahaki gidişinizde görürsünüz inşallah hayırlısı olsun.
yasmint [silindi] evet .bu arada ben bu hafta tekrar gittim kese göründü.yani korkulacak bişey değil.video falan izledim onlarda normal diyor.
[silindi] yasmint ben regl göre 6 haftalığım normale göre 3 ama benim.kese görünmedi Çarşamba bida gidicem o zaman 4 haftalık olucam görünür insallah 🙄
[silindi] Annemommm yani aslında gerçek tarihine göre 4 haftalık Ken gözüktü dimi ? Benimde randevu günüm Çarşamba tam o gün 28 günlük olacak