ardengunes ay takma sakın ya herkeste farklı oluyor bak benim en baştan beri var şu an 32. Haftamdayım bol su iç az mikrop da olsa bazı doktorlar abartıyorlarmış bana sağlık ocağı doktoru dedi. Kimi doktor bunun normal ve koruyucu olduğunu söylüyor ilaç vermiyor dedi kimiside veriylr dedi. Bana göre sende çok az oda hamilelikte normal koruma maksadıyla vücut yapabiliyor demişti. Sen ilaçlarını kullan bol su iç bide her ay mutlaka test yaptır bir kaç tane lokositten bişi olmuyor merak etme. Gereksiz yere korkma milletin lafından rahatla öyle kolay değil. Önemsemeyenlerde çok ilerler falan olabilir ancak.