lila19 kızlar 8+2 bugün kalp duymaya gidicem dualarınızı bekliyorum çok heyecanlıyım . geçen hafta geç döllenme olabilir demişlerdi umarım öyledir
Birumudumolsun lila19 dualarım seninle ben de haftaya gidicem duymaya inşallah güzel haberlerini bekliyoruz
Meless lila19 rabbim hayırlısı neyse onu versin canım gönlünü ferah tut rabbim yar ve yardımcın olsun gönlündekini versin allahım sana inşallah her şey güzel olur🤲🏻
Zyneepemree lila19 ben 6+1 de hem keseyi görüp hem kalp atışını duymuştum. Ama doktor kalp atışını zayıf olduğun için bu kadar erken duyduk kilolu insanlarda bu durum farklı ilerliyor demişti . İçinizi ferah tutun 1 hafta sonra kesin duyarsınız 🥰
Tweety1 lila19 duyarsın canım üzülme rabbim guzellikler çıkarsın karşına ❤️ geç dollenmeden kaynakli olabilir evet