Ozlemm35 Günaydın anneler 🌼🤍 2 gün önce kahverengi lekelenme yüzünden doktora gittim iğne ve progestan verdi . İğneyi hemen oldum progestan ı da fitil olarak her gece kullanıyorum benim lekelenme geçmedi üstüne arttı.. sizde durum ne oldu ne zaman geçti ?
Oslemserbestt Ozlemm35 kaç haftalıksın cnm bendede kahverengi akımtı var 5+4 üm kese göründü haftaya kalp atısı inşlalh progestan kullanıyorum gunde 1 kre birde 1 kere kullanımlık igne verdi
Ozlemm35 Oslemserbestt bende 5+3 ultrasona göre renglime göre 7+4 :) benimde öyle acilde hemn iğne vuruldum ve her akşam fitil . Çok geçmiş olsun sizedeee
Oslemserbestt Ozlemm35 mide bulantın falan varmı cnm bnm hamilelık belirtilerimde yok tedirginim daha erkenmı acaba 😳
Ozlemm35 Oslemserbestt benimde henüz miğde bulantım yok , inan olmasın da burda okuyorum çok cekiyorlarmiş 🤭
Oslemserbestt Ozlemm35 slm cnm nasıl gidio hamılrlık bulantıların varmı kalp atısını duydunmu kahverengi akıntım durdumu
Ozlemm35 Oslemserbestt canım benim çok teşekkür ederim iyiyim 😍 sen nasılsın nasıl gidiyor:) çok şükür bugün kalp atışını duydum 7. Haftaya girdik ultrason biraz daha faek oldu :) lekelenme bitti çok sukur rabbime :) hala miğde bulantım yok ona daha da çok şükür :)
Oslemserbestt Ozlemm35 bende iyiyim çok şğkür cnm gecen hafta pazartesı 5+5 alttan ultrasonla kalp atısını duyamasakta gördük pıt pıt Atıyordu kalbı bu hafta 1 marta pazartesı kontrolum var 7 haftalık olucam ozman karından net duyarız dedi heycanla beklıorum lekelenmem bnmde bitti şükür progestana devam ediorum hala
Ozlemm35 Oslemserbestt günaydın canım benim 😍 çok şükür çok Rabbime çok sevindim 😍 sağ salim alalım kucaklarımıza inşallah 🤍 belirtilerin nasik ilerliyor benim belim ve kasıklarım ağrıyor sadece çok şükür daha migde bulantım yok 🤗
Oslemserbestt Ozlemm35 mide bulantım ara ara yokluyo ögürüorum sadece canım hiç yemek yemek istemiyor iştahsızım kasık bel agrısı yok sadece gögüslerim çok şiş ve akıntım var fazlasıyla 🙂
Ozlemm35 Oslemserbestt ayyy canım benim kendine çok dikkat et inşallah biran önce geçer miğde bulantıların :( benim de göğüsler efsane yaaa yüz üstü yatamıyorum 🤭😁