Caso9 36+2den selamlar. Cumartesi kontrolüm var ilk defa nstye gireceğim. Belki çatı muayenesi yapar diye dün agdaya gittim 🤪🤪 hafiften yalancı sancılar yokluyor en çokta nefes almam zor göğüs kafesimin üstüne biri oturmuş gibi. Bugünde temizliğe başladım içimden bir ses benim oğlan erken gelecek diyor en iyisi evi temizleyip beklemek 🎶🤭🤭