Merhaba, 10. haftaya girmek üzereyim. Normalde kokuya hassasiyet falan geçen haftalarda zirveyi gördü şu an biraz azaldı. Bu nedenle asla yemek pişiremedim ve yiyemedim doğru düzgün. Hassasiyet azaldıkça yeme isteğim çok fazla arttı, kilolu gebe kaldığım için dikkat etmem gerekiyor ama özellikle akşamları korkunç derecede karın guruldaması yaşıyorum. Korkunç.🙄 Siz nasıl sağlıklı yönettiniz şu süreci?