Arkadaşlar bebeğine erkek deyip de sonra dan kız olan var mı bana doktorum erkek dedi ama ben hala içimde şüpheliyim . 4.5 aylık hamileyim 5. Ayımda tekrar kontrole gidicem cinsiyeti tekrar sorup tam net bişey öğrenmek istiyorum sizde böyle bir olay oldu mu erkek deyip kız çıktı mı ? 🤔