Sinem4488 Dua edın ne olur zaten hep kanamam vardı hastalerde surundum dun ıkı gun once fedal dna testı cıktı ıyı dedı doktor ama gece bırden suyum geldı hastanede yatısımı yaptılar doktor devam ederse yapack bsey yok dedı dua edınn ne olurrr
Nursima2709 Sinem4488 bu mübarek günde rabbim bebeğinizi size bağışlasın inşallah çok geçmiş olsun dualarım sizinle 💞😔
iremgun Sinem4488 rabbim yardımcınız olsun inşallah suyunuzun hepsi gelmemiştir. İnşallah sağlıkla çıkarsınız hastahaneden🤲
Alwayshope Sinem4488 nolur bunu iyi araştırın benim doktorum Gaziantep’te perinatolog. Adıyaman’da gir gebenin 20. Haftada suyu gelmiş Antep’e benim doktoruma göndermişler tekrar amniyos kesesine su göndermiş böyle şeyler olabiliyormuş sanırım mutlaka sorun araştırın
Unlukacar Alwayshope yok canım öyle birşey kesenin içine nasıl su gönderecek sızıntı şeklinde kanamada gözlem altında olup baskılama yapalibilir kızın suyu gelmiş bende 35 haftalıkken doğum yaptım erken suyum geldiği için
miniko_2308 Alwayshope benim de 16.haftamda suyum geldi, eğer almazsak sana zarar verir dediler ve aldılar bebeğimi, maalesef su takviyesi her zaman işe yaramıyor ama inşallah bu kardeşimiz için işe yarar Allah yardımcısı olsun.
tubiii0106 Alwayshope evt bnde antepte tuncay beye geldim suyum azdi 10 gun snra geldgnde yne boyleyse su takviyesi yapacam dedi caresi var
pitircikannesi1 Sinem4488 canim Rabbim yardımcın olsun. Sımsıkı tutunsun sana bebisin sağlıkla vakti geldiğinde dunyaya gelsin inşallah
Yasemin8892 Rabbim yardımcın olsun canım bu mübarek gece yüzü suyu hürmetine 🤲🏻🤲🏻🤲🏻Evladını sana bağışlasın sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin inşaallah
Smyrayldrm Alwayshope evet bende ona randevu aldım bugun 1bucukta benımde ıkılı test 1cok yuksek degil ortada geldi ense kalıngu burun koku dr ıyı ddı benım dr sana varda diyemem dıyo yok diyemem dıyo benim 2.ogkum down sendromu saten korkuttu bızı bugun oraya gıdcm ınslh ıyı sonucları alırım dua edermısın iz herkes cok memnunmus ınslh bende olurum
Annelikkk Alwayshope gercekten de cok iyi bir hekim we basarili islemler yapmis o kadar aileyi mutlu etmis bende onun hastasiyim allah nasip ederse nisan da dogumumuz war gonul rahatlığıyla gidebilirsiniz