Günaydın arkadaşlar.Gebelik testi için üç dört gün önce hastanede kan verdim.kan alan kadın nasıl bir kan aldiysa koluma değil sanki baş parmağımla işaret parmagimin arasındaki kısma elime batırıyor sandım iğneyi kolumdan kan alırken inanın o kısım damarlar yirtiliyor gibi bir acı hissettim dayandım aldı kendisinede sordum bir sorun olmadığını söylemişti.fakat kolumu aşağı oynattikca bugün damarlarimda bir acı çekilme yaşıyorum napmaliyim