Merhaba Kızlar artık bende buraya doğum hikayemi yazıp Happy kids’e uçuyorum 🙋♀️ Bizim biraz erken oldu 36+4 te muayene geldiğimizde sancılarım olduğu gördük ve şiddetlenirse gelmem gerektiğini söylediler. Eve gittik tabi arttı hemen hastaneye geldik 1 cm açıklık bizim ki yolda geliyor 😁😁 Ama bebeğimin eşi bebeğimden önde olduğu için mecburi Sezeryan olması gerektiğini söyledi doktorumuz yalan yok normal doğumdan herkes gibi korkuyordum 🙈 Fakat 1 cm açıklıkla 1 hafta bekleyen bebişler olduğunu söyledi biraz durdurmaya çalışalım dedi benim sancılarım azaldı dedim tamam geri kaçtı bizim kız bu sefer bel ağrılarım başladı açıklığa baktılar 2 cm olmuş 🙈 Hemen sezeryana alındım o kadar kolay Kİ kızlar hiç korkmayın ben spinal oldum omur iliğe bile 3 kez girdiler sıvı bulamadılar ona rağmen gık demedim o kadar acımıyor yani devamı yorumda 😊😊