Elossss_61 açıkçası pek bi bilgim yok doktorlar hakkında canım yardımcı olmak isterdim.Sezeryan meraklısı niye oluyor bu doktorlar anlamıyorum sıkıntı ve aciliyet olmadıkça normal doğum en iyisi adı üstünde.Hakkımızda hayırlısı olsun sağlıkla alalım hepimiz kucağımıza inşallah🤲🏻