Ben yaptırmayı düşünmüyorum diyen insanların tercihlerinin kendinde kalma düşüncesindeyim çünkü çoğu insanı etkileyebiliyorsunuz ve daha sonrasında gelip burda bebeğim şöyle böyle olmuş şu varmış bu varmış diye üzülüyorlar bu detaylı ultrasonu veya ayrıntılı ultrasonu yaptırdıktan sonrada çıkabilir tabiki bunu hiç birimiz bilemeyiz ama bence kesinlikle yaptırmalı bbirtek şeye bakılmıyor erken doğum varmı suyun nasıl kan akışın bebeğe nasıl gidiyor bebeği nasıl besliyorsun yani aklınıza gelebilicek herşeye herşeye bakılıyolar heryer ölçülüyor ciğerleri nasıl herhangi bir sorun varmı bissürü sayamadığım detay nolur bebeklerinizi kendinizi önemsiyorsanız yaptırın🙏