Aszey2012 50lik kullanıyorum 25 haftalık hamileyim. İlk 25lik içmiştim o gün ve ertesi gün içtikten sonra az çarpıntı yaptı sonra hiç bişi olmadı.. O da bnm o hapı daha önce hiç içmediğimden psikolojikte olabilir yani illa haptan demiyorum 🙈 ama asıl o hapı içmezsen büyük sorunlar bile çıkabilir mutlaka kullan hapını tiroit çok önemlidir.