Bende 32. Haftadayım 3 gün önce ağrı girdi gece sabah uyandığımda kasık ağrım vardı ebe bir arkadaşım var bana bi doğumhaneye git bu haftada böyle olması normal değil dedi geç kalırsan verecekleri ilaç işe yaramaz dedi ve doğumhaneye gittiğimde nst de sancı çıktı 2 gün hastanede yaptım allahtan sancı açılmaya sebep olmamış.İlaç ve serum ile sancım durdu ama erken doğum riskim varmış..kısacası ihmal etmeyin