es-es1 epidural doguk cogunlukla normal dogumda kullaniliyor diye biliyorum. Hem epiural hem spinal anestezili sezeryanda oluyor. Epiduralli dogumda sirtindan bi katater takiyorlar ve birden cok doz uygulanabiliyor istendigi gerek duyduldugu takdirde. Sancilari rahat karsilamamizi sağlıyor . Bazen ikinma hissini hissetmiyor anneler gibi yorumlar da var ama. Benim dogum paketimin icinde epidural dahil. O yuzden ben kullanicam bide acikcasi daha rahat dogurmak varken acili bi dogum istemem :)