Kızlar daha önce vajinal varis olan var mi?4. Ayımdan beri çekiyorum bu sıkıntıyı.. doktorum yapacak bşşey yok hatta bebek büyüdükçe ağrın daha da artacak dedi, şuan 32. Haftadayım ama tarifi zor Bi ağrı , elime şişlik geliyor , gittikçe büyüyor gibi..Gerçekten bian önce günümü doldurup doğurmak istiyorum artık.. yakınlarımda hiç kimse yaşamamış bu durumu.. eski postları okudum ama hep Farklı şeyler söyleniyor.. normal doğuma engel mi acaba ? Bide o bölgeye ağda yapmam lazım doğuma az kaldı , Bi sıkıntı olur mu acaba bunu doktoruma sormaya çekiniyorum 😞