Oykum_06ankara ah canım benim seni o kadar iyi anlıyorum ki bende senin gibi hamileliği Zehir ettim kendime en ufak bi ağrım da hep kendimi doğurcam sandım halbuki hamilelik bu illa bi yerlerimiz ağrıycak sakın stres yapma tadını çıkar İnan geri gelmiyo o günler ben ne çabuk 30. Haftaya geldim anlamadım ikiz gebelik tabi ki daha özen istiyor bol bol dinlen uzan ben yatarak geldim bu haftalara Rabbim inşallah sağ Salim kucağımıza almayı nasip etsin bebişlerimiZi bugün Kandil senin için de dua edicem bol bol stres sıkıntı yapma herşey Allahtan bol bol dua et karnını açıp ayetel kürsi oku Rabbim sana da bana da yüzlerini görmek nasip eylesin inşallah🥰🥰❤️🙏🙏