Tansiyon problemi bende var , yükseldiği zaman basın arka kısmı ve tepesi ağrıyor genelde. Düştüğü zaman baş dönmesi oluyor diye biliyorum. 20. Haftalardan sonra tansiyon problemi başlayabiliyormus bazı hamilelerde. Yüksekliğinde damarlar sertleşir ve bebek beslenemez gelişimi durur demişti doktor o yüzden ilaç tedavisine başladık. Her ağrı tansiyon değil tabi ama bir alet bulundurmanızi tavsiye ederim. Yakın eczaneden olcturup emin olmakta fayda var. Başınızı soğuk suyla ıslatın ense bölgenizi ayaklarınizi yıkayın biraz rahatlatır.