Denizcyc Ben 8 gün geçtiğinde filan sağlık ocağında tahlil yaptırdım. 4000 civarı çıktı. Sonra doktora gidince keseyi gördük zaten tekrar tahlil vermeme gerek kalmadı.
2melek_annesii Asli2323 44 le adet günümde ögrendim 1 ay sonra kontrole gittim 8 haftalıktı yani ögrendigim zaman 4 haftalık olmus oluyor😊
Adilekorkmaz Asli2323 ilk gebeligimde 153 du 1 hafta sonra keseyi gorduk ikinci gebeligimi tesadufen ogrendim kan vermeme gerek kalmadan ultrasonda gorduler 6 haftalikti kalp atislarida baslamisti
Ecem Benim 163. Çıktı kızlar daha keseyi göremedik hafta sonu tekrar gideceğim kanda belliymiş ama kesemiz daha yok bu arada ikinci gebeliğim garip hissediyorum ilki gibi değil sanki neden 😢