Asli2323 yaa o kadar erken öğrendim ki ilk beta 9 du 🤣 sonra 70 sonra 210 başka da baktırmadık. Ama doktorum benim için üzülmüştü 🤣 Yazık sana hamileliğini uzattın resmen bu kadar erken öğrenip simdi sana günler saatler geçmez dedi öyle de oldu 🙈 ilk keseyi görmeye 3 hafta sonra çağırdı kapının önünde ağladım resmen hamilemiyim diye 🤣 sonra onu atlattık kalp atışını duymada da aynısını yaşadık 🤣