Kedisever3535 Srpl07 çok afedersin kötü kadın ismiymiş. Pavyonlarda oluyormuşmus kumsal güneş vb isimler.
Gkc123 Eymenn kızımız olursa Gökçe oğlumuz olursa Göktuğ istedik hep inşallah kucağımıza aldığımız günler gelirde ☺️
Kedisever3535 Srpl07 aynen canım söylüyorum bende yok diyor. Eliz beğeniyorum şimdide amca kizim war elif ona benziyor ona benzetmeye çalışmışsın gibi olmuş diyor çevremdekiler:) artık bende kalakaldim
nevfel Turna ismini koymayı dusunuyorz ama yaninda da kuranda gecen bir isim olsun istiyoruz . tavsiyeleriniz alabilrim:)
Mizgin11 Sltncnb mayra koymayı düşünüyorum bende. Ama bırcok anlamı cıkıyor. Anlamı hakkında bır bılgınız var mı?