Sevilay7 Portakalgeliyor bende esila bade asya arasında kalmıştım bugun rüyamda esila ismini gördüm bilmiyorum bu işaret mi😇
Portakalgeliyor Sevilay7 :) geçen sene hamile kaldığımı bilmiyordum rüyamda gördüm ve esila diye seslendi biri . Düşük yaptım 8 haftalıktı . Allahın izniyle şuan hamileyim kız dedi doktor sağlıkla kucağımıza alalım inşallah bende ebrar birce çok istiyordum ama esila koyucam :) sende rüyanda gördüysen koy . 1 senedir anlamı herşeyi aklımda çok etkilenmiştim .
Sev123 Eymenn yani bebeğim kesin kız değil hep benzetiyorlar, 20.haftadayım, bende kızdır diye düşünerek “Heval” ismini koymak isştyorum inş:) anlamı Arkadaş demek:)
Glsmyldz09 milena11 vefat eden kız kardeşimin ismi. Dünyanın en sakin insanıydı.. ama gene de teşekkürler 🙏🏻