İyi geceler hanımlar. Son bir kaç gündür miğde ağrısı çekiyorum her seferinde bebek baskı yapıyordur diyorum ama bazen çok fazla zorlanıyorum. Bu akşam da karnımda ağrı vardı ara ara da kramp şeklinde girdi az önce de (üstünüze sağlık)İshalim başladı karnımın yanlarında ağrılar var. Böyle şeyler doğumun habercisi olabilir mi? Bebeğimin gelişimi de önde gidiyor zaten doktorum gelebilir demişti nişan, su gelmesi yaşamadığım için bekliyorum öylece. 😏