Egzersize baslayın cnkü 30 lardan sonra cok fena yapıyo. Nefes aldırmıyo sırt cok beter bisey. Uyusup kalıyorum bayılcak gibi oluyorum öyle bir sıkıstırıyor ki. Damarlar sırttan geçtigi icin baskı oluyomus bebek büyüdükçe kaslar da gevsiyormuş. Ben cok cektim. Sporla güclendirmek lazmmis onceden..