Lady-pnkk Merhabalar anneler bebek cikolatasi yaptiracagim doguma 1 ay var simdi yaptirsam.bayatlar mi tadi bozulur mu biraz daha beklemeli miyim?
rumeysa-96 Lady-pnkk bişey olmaz canım pasta ustasıyım sadece dolaba koyma yani normal serin yerde muhafaza et çikolata zaten bozulmaz sadece renk değiştirir o da bi soğuk bi sıcak derece değişirse öyle olur
Ortmenanne16 Lady-pnkk doğuma 26 gün var bende bugün verdim siparişi dolana değilde balkona koymayı düşünüyorum dolapta çikolata beyazliyor üstü buğulu gibi oluyor öyle tavsiye ettiler
Samira34 Doguma ıkı ay var ben yaptırıyorum fun sıpars verdımm cok erken yaptırdım bnde 🥺 ınsallah bozukmaz . Aldgım yer bozulmaz cıkolataya garantı verdı ınsallah bozulmaz yanı