Zeynep_18 İyi geceler hanımlar, 20+1 im yaklaşık 1 haftadır sürekli kursağım yanıyor. İlk zamanlar yediklerimden dolayı zannettim ama sık sık olmaya başladı. Bebek saçınla bi ilgisi olabilir mi🤔
momyss Zeynep_18 bebek saçıyla alakalı değil o tamamen hurafe🐣 hormon fazlalığından dolayı mide kapakçığınız gevşiyor ve mideniz yanıyor süt içebilirsiniz ya da doktorunuza danışıp önerdiği ilacı kullanabilirsiniz ben gaviscon kullanıyorum doktorumun önerisiyle
Deryayurt Zeynep_18 yok canım benim ilk oğlumdada midem cok yaniyordu bende hwp öyle sanıyordum ama dogdu ve cokta saçı yoktu arkadaşım var yeni doğum yapti mide yanması hic yasamadı siyah kömür gbi saçlı bir bebek şuan 23 haftalıgım tek sikayetim mide yanması soğuk süt elma iyi geliyor ama benim dayanilmayacak gbiydi gecen hafta saglik ocağına gittim aile hekimi ilac yazdi onu kullabiyorum rennie cigneme tablet agzinda eriterek kullaniyorsun beni biraz rahatlatti sende doktorunla görüs istersen
ikincikezanne_ Zeynep_18 doktoruna söyle canım mutlaka ona göre ilaç veriyorlar başka türlü pek geçmiyor
Zeynep_18 momyss teşekkür ederim, bi kaç kişi saçlanıyordur ondandır muhabbeti yaptı da aklıma takıldı☺️