Nurdaneliz Merhabalar , prenses doğum yaptıran var mı aranızda? Sancılara dayanamazsam epidural belden uyuşturma yaparız dedi doktorum (onu da 8 cm açıklığa kadar yapacak ) Yorumlarınızı merak ediyorumm.
iremby Nurdaneliz ben ilk kizimda yaptim 7 cm de aslinda 4-5 cm de yapılıyor ama benim cuma saatine denk gelmişti ve anestezi uzmani cumada oldugu icin beklemek zorunda kaldim ce 6-7 cm oldu acikligim. Ama yapılabiliyormus yaptilar ve cok rahat ettim sonrasinda
Nurdaneliz iremby bana da doktorum 3 cm ile 8 cm arası şiddetli ağrı oluyor o süreçte yaparız dedi. Bebeğin çıkma anında yapılmayacakmış ağrı hissetmezsen ıkınamazsın dedi. Size de öyle mi yapıldı?
iremby Nurdaneliz tabi canim bana 6-7 cm Ken yapıldı ama normalde 4-5 cmde yapiliyor. Ben dedigim gibi cumaya denk geldi anestezi uzmanı yoktu ondan beklemek zorunda kaldim acilmam arttı tabi haliyle 1 saat falan geçti cunku