Refiagulen Lcy canım burası afyondan bağımsız gibi insanları hakkında bişey diyemem çünkü kimseyi tanımıyorum
Refiagulen Lcy Afyon merkezi çok seviyorum ama burası tam bi vahşet nedret ediyorum dediğim gibi hastane var doktor yok doğum yapmak için bi buçuk saat yol çekip Afyon merkeze gidicem daha neler neler bi kaza oluyor ambulansa binip gidiyim demeye kaç kişi ölüyor yolda oooo neler neler
Lcy Refiagulen ben afyonluyum ve afyonu bukadar kötülemene kizdim yanlis yerdesin ozm madem merkeze tasin bok gibi demek hic olmadi
KayaAlTimimi Seymahalil bu gibi durumlarda en güzeli eşe ve bebeğe şükrederek onlara tutunmak canım inan ki gurbet gerçekten zor oluyor ama hayat
Seymahalil KayaAlTimimi tabiki onlar olmasa ne olurdu bilmiyorum bin şükür binlerce şükür canım iyiki varlar allah yokluklarını göstermesin kimseye
RabiaT Ben kendi halime yanıyodum ama yurt dışında olanlara Allah sabır versin ben Ankaradan İzmire geldim kimsem yok kocamdan başka 😔 Anneme çok ihtiyaç duyuyorum onu çok özliyorum. Sanırım hormonlardan kaynaklanan bi sorun anne diye ağlıyorum hergün .
Asena tubatayfun Amin 🙏🏻 bende çok uzaklardayım Çin’de yaşıyorum ve çok farklı her konudan zor Rabbim yardımcımız olsun inşallah ama doğumu Türkiye’de istiyorum ☺🙏🏻👼🏻
YamurKarabulut Ayy bende İstanbul dan Siirt'e 😬😬 burada yurt dışı sayılır ulaşım berbat .. şehir de sosyal imkan sıfıra yakın .. kimseyi göresim de kalmadı zaten insanlardan soğuyorum ailemle bile bazen konuşmak istemiyorum