Betus344 ben şimdi hastneyi arayp bilgi aldim. Cunku hastnye gideb yok sanirm sayfada. Normal dogum 2500. Sezeryan covid testleriyle birlikte 3300. Fakat mimar sinan da olan polkinlginde banu hanim sadce sezeryan yapiyorms. Eger normal olursa madenlerdeki şubede dogum oluyormus tabiki doguma kadar buradaki hastnde kontrollere devam edilebiliyormus. Uzun oldu kusura bakmayn