Artık öleceğim dayanamıyorum balgam söktürücü bir ilaç ya da bitkisel kür tavsiyeniz var mı? 2aydır çekiyorum bitmedi her şeyden tiksinir oldum 3 ay olunca düzeltirsin dediler 3 ay oldum düzelme yok daha kötüye gidiyor hiçbşr şey yiyemiyorum aç karnına bile kusuyorum balgamı atamadığım sürece geçmeyecek çıldırcam su hayatta en sevdiğim şeydi günde 3 4 litre içebiliyordum şu an sadece 2 bardak oda zorla ne yaşam enerjim kaldı ne başka bir şey kendimi tanıyamıyorum artık eskisi gibi olamayacakmışım gibi neşem yok