iiremgrzbyr Yeni doğan bebek beşik önerisi olan var mı ? 7. Ayıma geldim ve henüz almadım kararsızım sepet beşik istiyorum fakat o beşikte maksimum 6. Aya kadar yatabiliyorlarmış
es-es1 iiremgrzbyr sepet beşik dediğin gibi kullanım süresi az oluyor bu modeli bizzat gittim gördüm 60/100 ölçü 2 yaşına kadar kullanılabileceğini söylediler ben bunu tercih edicem fikir olsun canım
Kimkibu iiremgrzbyr sepetler 6 aya kadar sıgıyor bebek evet ama hareketlenmeye başlayınca cok zor oluyor kullanımı kardesimden biliyorum 6 ay bile kullanamadı.. ben park yataj aldım direk daha kolay istediğim yere çekerim kat ayarlaması vs hersey var die daha kullanıslı geldi 5 yasına kadarda kullanabilir rahatlıkla.. kendini bilsin ben öyle oda yapmayı düşünüyorum cunkü kendi fikrim:)
nikoland Ben ikeanın beyaz klasik beşiklerinden almıştım hem sade hem kullanışlı iki kademeli tanıdıklarımızda var 4 5 yaşına kadar yatmıştı çocuğu. Önce ihtiyaca sonra keyfe göre seçenekte çok alternatifte canım durumuna ne elveriyorsa o şekilde bak bence
iiremgrzbyr nikoland gidip bakacağız bakalım kısmet neyde karar verirsek inşallah karar verebilirim 😃 teşekkür ederim ☺️
iiremgrzbyr Kimkibu teşekkür ederim önerin için ☺️ Evet park yatakta kullanışlı diyorlar hangisi en kullanışlıysa bakacağım artık ☺️ Bebek odamı biraz büyüyünce düzenleyeceğim o yüzden şuan sadece beşik almayı düşünüyorum ☺️
es-es1 Hifaelif instagram da sayfasına sorduğum da 1400 dendi mağaza ya gittiğim de 1600 dediler kampanyası vardı herhalde tekstilde dahil fiyata
Kimkibu iiremgrzbyr eğer park yatak düşünürseniz ben babymall dan aldım şubat ayı içerisinde çok güzel indirimler vardı bilginiz olsun😊 sağlıkla gelsin miniğiniz 😊😊
morusevenanne iiremgrzbyr ben de aynı düşündüm yoyko park yatak aldım kuması diğer park yataklara göre çok çok kaliteli kapitone tarzı