SerraKorhanKalkan Merhaba arkadaslar 23 haftalik bamileyim idrar yolu enfeksiyonu gecirdinizmi nasil atlattiniz :(
deletedmom43 SerraKorhanKalkan Gebelikte kullanılabilir antibiyotikler var. Ayrıca zararlı olsa doktor vermez. Artı olarak da enfeksiyon bebeğine daha fazla zarar verir ilaçtan
Twinsmom66 SerraKorhanKalkan b kategorisinde ve hamilelikte kullanılabilecek bi antibiyotik 3 defa kullandim