Merhaba! Arkadaşlar bugün ayrıntılı ultrason çekmeye gittim 23. Haftadayım doktor kalbinde sıkıntı olduğunu söyledi ve beni çapaya yönlendirdi doğumdan sonra kalp ameliyatı olabilir dedi benim gibi bir sorun yaşayan oldu mu haftaya çapaya gideceğim açıkçası korkuyorum inş kötü bir şey söylemez