mirikelam Sunny baby vista travel sistem bebek arabası çok beğendim sanırım karar verdim. Bir de Casual quantum var aklımda kalan ama bakalım. -Kullanıp memnun kalan var mı? -Sizce hangisi olmalı?
Mervensn1 mirikelam casual quantum aldık biz kullanma fırsatımız olmadı daha ama kullanan arkadaşımız vardı onlar çok memnundu bende aldıktan sonra pusetini çok beğendim ekstra bel destekli👍🏼
cileklidondurma mirikelam Casual Quatro aldık biz iyi ki almışım dediğim bir ürün oldu katlayıp koltuğumun altına koydum,pusetide çook güzel öyle küçücük değil Casual Cadillac serisi çok hantal ve ağırdı oyüzden bunu seçtik bence Casual alın
sntn mirikelam bende sunny baby icon aldım canım henüz kullanmaya fırsatım olmadı sürüşü vs gayet güzel
mirikelam Mervensn1 peki ben biraz yüksek olmasını istiyorum kullanım açısından bebeğime rahat ulaşabilir miyim içindeyken