@Caso9 doktoruna danış canım bende çok çektim aşırı derece midem de ekşime yanma vardı hele yanma ağzımdan alev çıkıcak sanki öyleydi. Doktorum bir hap ve Çok rahatsız olmadığın sürece içme dediği bir şurup verdi dünyada rahatlık varmış çok şükür 🤲🏻 Sende danışarak bir ilaç kullan bence canım. Çünkü ben ne yoğurtlar ayranlar sütler sular içtim bana mısın demedi 🤦♀️