YusufAsel58 Aşırı kaşıntı dan dolayı gittim bugün karaciğer enzimlerimin yüksek olduğunu söyledi doktor ultrason verdi bu durumu yaşayanlar varmı çok korkuyorum inşallah sağ salim kavuşuruz hayırlısıyla kızımla 33+3 olduk dua istiyorum sizden