Ebrar3435 Kızlar 5 gün önce tetanoz aşısı oldum 2.ci dozu sağ kolumdan oldum ilk günkü gibi hiç ağrısı olmadı çabuk geçti ama yeni fark ettim ki asi olduğum kolum baya sivilce dolmuş ve kaşınıyor acaba etki mi ypti Nolmus olabilir ?
Gulenay1234 Ebrar3435 sağlık ocağındaki doktora sorun bence ben de vuruldum ama bana öyle yan etki yapmadı
Buketkucuk Ebrar3435 sağlık ocağına danışın bence böyle bir yan etki görmemiştim hiç ama herkeste etkileri farklı oluyor
Meryemervee Ebrar3435 36 haftalık hamileyim ben tetanoz olmadım ya herkes oluyor mu bunu ya da ne zaman olunuyor bana bişey diyen olmadı ?
Araf91 Meryemervee ilk gebeliginizi öğrendiğinizde saglik ocaginda gebelik kaydi açıyorsunuz zaten oradaki hemşireler sizi takibe aliyo 2 ayda 1 falan kan testi yapiyorlar tetenoz tarihinide onlar veriyorlar
Ebrar3435 Meryemervee ilkini 16 haftanın sonuna doğru olmuştum bu ikinicisydi 21+1 de oldum şuan 22 haftalık olduk saglikocagina gidince onlar knedileri asi kartı veriyolar ne zaman gelmen gerektiği yazıyor üzerinde zaten bu aşım sondu benim bidakine doğumdan 6 ay sonra gidicem olmaya.
Mom041 Ebrar3435 arkadaşlar tetenoz için beni arayan soran yok ya kendiniz mi gittiniz sağlık ocağına falan
Araf91 Meryemervee evinize yakin bi saglik ocağına gidip kaydınızı yapin oraya oradaki aile hekimine sorarsınız 36 haftada yaparlarmi bilmiyorum yada özel kendi doktorunuz varsa onada sorabilirsiniz hâlâ yaptirabilir misiniz diye Meryemervee
Meryemervee Araf91 aslında kaydım var sağlık ocağına da iğne vurunmaya falan gidip geliyorum 2-3 sefer kan da verdim ama bu tetanoz konusu hiç geçmedi çok ilginç nasıl oldu anlamadım 🤷🏻♀️ İnşallah sorun çıkmaz 😕
iremelif Meryemervee merak etmeyin zorunlu bir aşı değil 36. Haftada yapılmaz zaten az kalmış doğuma . Benim doktorum doğum sırasında bir aksilikmoşur steril ortamlarda doğum yapamazsam işte Allah korusun takside vs. doğum yaparsam gibi durumlar için yaptırmamı söyledi ama ablamın doktoru iki doğumunda da gerek duymadı .
Meryemervee iremelif doktoruma sordum yaptırabilirsin dedi ve bugün sağlık ocağında yaptırdım sadece 2. Doz doğumdan önce yetişmeyecekmiş zaten bu da 1 ay koruyormuş