momyss Uygulamaya göre son 1🐣 hiç bitmeyecekmiş gibi gelen bir serüvendi benim için hamilelik amaa saya saya bitirdik günleri🥲 nişanımın gelmesi dışında belirtim yok açıklığım da yok🤭 benimle aynı günlerde olanlar ne durumdasınız🤔 yoksa doğurdunuz mu🐣
Esradncc momyss benim de uygulamaya gore 2 gün once son günümdü ama hala dogurmadım sabaha suni sancyla yatışım 😊 ınsallah kavuşuyorum bebişime 🌸👼
Buketkucuk momyss nişanınız geldiyse çok bekletmez bence ufaklık sağ salim alın inşallah kucağınıza darısı başımıza🙏🏼🧿
Busra2095 Benimde son 2 hiç belirtim yok nişan da gelmedi, ağrım yok devamlı yürüyüş ve hareket yapıyorum bekliyoruz 🐣
likapaa53 Busra2095 benimde son 2 😍 kasılma sertleşmeler var ancak hala doğum sancımız gelmedi bekliyoruz heyecanla❤️
Busra2095 likapaa53 bende kasılma da yok ya birden sancı gelecek ya da gününü geçirecek herhalde benim oğlan 😂
momyss Esradncc Allah yardımcınız olsun sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah😌 doğum sırasında bizleri de unutmayın dua edin bize de😅