38.haftadayız akşamları özellikle sol kasıkta bi batma hissi oluyor yasayan varmı? Birde hafif sancın cıktı ama acılma hiç yok bebekte tam kanala yerleşmiş dedi hatta bugün muayenede sabırsız bekliyoruz sizde durumlar nedir😁 buarada biraz önden de gidiyo 3500 kilosu sizin kaç bebişler