Annecim2234 İdrar yolu enfeksiyonum var kızlar sizce doktorum hangi doğum yöntemini önerir normal mi yoksa sezeryan mı 🤗
SR0121 Annecim2234 enfeksiyon Doğum şeklini etkilemez merak etme ama doktoruna mutlaka söyle bende de vardı fitil ve ilaç verdi kullandım geçti bi süre ama yine tekrarladı çocuğa zararı yok ama bize zararı çok oluyormuş bol bol su iç
Kubicim Annecim2234 bende aşırı enfeksiyon vardı normal doğuma karar verdik. Doğuma yakın yine geçmemiş olursa doğum sırasında o kısmı batikonlarız çocuk doğarken ağzına kaçmasın dedi dr. Midesi yıkanmak zorunda kalmasın dye