Merzek Merhaba 1 hafta önce sezeryan doğum yaptım. Ayaklarım çok feci ödem topladı. Napabilirim nasıl iner bu ödem? Daha önce başına böyle birşey gelen var mı? Geceleri uyuyamıyorum ayaklarım öyle şişip uyuşuyor ki sanki tutmuyor😭
Zombicikk Merzek 2 Şubat’ta sezeryan oldum bende. sol ayağım hemen normale dönmeye başladı ama sağ da bir o kadar şişmeye . Balon gibi oldu ama ağrı yoktu. Bir hafta içinde de inmeye başladı Özel bişey yapmadım. Ama ağrınız çoksa doktorunuza danışın
Serpil-3 Merzek iki sezaryen oldum böyle bişey yaşamadım canım sen yarın hemen dr ara bir sor benimde aksine hamileyken çok şişerim deli gibi hemde
Aytenkrsln Merzek aslında hemen normale dönmesi lazımdı yani benim sezaryenden hemen sonra ödem falan kalmadı
Melek44 Merzek benmde ilk sezeryanmda dev gibi oldular ama kaçıncı günde düzeldi o kısmı hatrlamyorm norml yani ödem ama doktrmda sorn uzun sürerse