Merhabalar 14+3 de erkek bebek bekliyorum ilk gebelik bugün ilk kez karnımın sağ üst tarafında titreme seyirme gibi bişe hissettim bir kaç kez oldu daha önce hiç böyle bişe olmamıştı.
Mideden desem değil bağırsak hareketi gibide değil bilemedim. İnternette baktım nadirde olsa hissedildiği oluyormuş. Benö gibi erken hisseden var mı aranızda