Senaa-5454 bende sizin gibi düşünürken deneme amaçlı bir iki ürün aldım yıkandı ütülendi bir sıkıntı olmadı hatta birinin dikişi bile yoktu tam yenidoğan şapkası bayıldım hiç acıtmaz bebeğin kafasını örn civilden hastane çıkışı hediye geldi iyidir markadır diye aldılar ama dikişleri o kdar sert ki yenidoğana takılmaz şapkası 🤷🏻♀️