Newmomadayi İyi aksamlar kizlar bende seboraik dermatit ve kulaklarimda hafif hafifte yuzumde egzamalar olusmaya basladi. 6+4 haftalik gebeyim de onceki egzama kremlerimide suremiyorum. Bebege zarar vermeden nasil bas edebilirim onerisi olan varmi ?