Nazlcnnn68 21 haftalik hamileyim doktorum fazla olduğunu söyledi bu tip durumlar yaşayan bilgisi olan varmi bu arada şimdiden hayırlı kandiller diliyorum :)
cicekkizimm Nazlcnnn68 benmde suyum fazla şeker yüklemesi yaptık normal çıktı, hamur işleri tatlıları yemiceksin meyve dahi yeme dedi. Erken doğum riski var dedi nolcak bilmiyorum🤦🏻♀️
Ozglll Benım de suyum fazla 27 haftalık hamıleyımsekerım cıkmadı detaylıyı yaptırmamıstım yaptırcm galıba progestan ve magnezyum kullanıyorum kasılmalarım oldugu ıcın ama erken dıgum olur fln demedı doktorum